יום רביעי, 24 ביוני 2009

הסטיג נחשף!

הדעות על Top Gear בבלוג חלוקות- הדוניזם מת על ההתלהבות הילדותית ממנועים שעושים וורררררםםםםם ועצלנות בסיסית חושבת שהיא אנכרוניסטית, self-indulgent, מיזוגנית וששלושת המנחים הגיזרים איבדו מזמן מקסמם.
הוכחה לכך שאין לטופ גיר מה לחדש היתה בפרק הראשון של העונה ה13 ששודר השבוע. תכנית שלמה הוקדשה לעוד מירוץ טרחני בין מכונית, רכבת ואופנוע. נשמע מוכר? טוב שלא חזרו לפוצץ קרוואנים.
זאת ועוד, הסטיג, אותו נהג מרוצים מיתי ואפוף המסתורין, נחשף לאחר שנים של ספקולציות! באנטי-קליימקס מוחלט, הסטיג נכנס לאולפן וכמעט באגביות מסיר את קסדתו הלבנה. קלרקסון מחליף איתו מילה או שתיים וזהו. עכשיו ודאי תחל תקופה חדשה של ספקולציות- אם הוא אכן הסטיג. אבל, באמת, למי אכפת?
אז מיהו הסטיג? (התשובה במהופך)
!רכאמוש לקיימ

3 תגובות:

  1. הו, סופסוף...הייתי בטוח שאם מישהו - זה בטח גברת הדוניזם ואדון עצלות בסיסית שיכתבו על זה. טופגיר היא עוד ספינה טובעת בצי הוד מלכותה. האנטי-קליימקס שם היה אנדרסטייטמנט. התכנית שפעם ריגשה אפילו לבבות שרכבו על אופניים הפכה להיות גרוטאה מקרטעת. ואם כבר אנחנו משחקים צוללות מה דעתכם על הגרסונייר סיימון אמסטל שנטש גם הוא את הספינה הטובעת של התכנית האהובה נבר-מיינד-דה-בזקוקס?

    השבמחק
  2. אחח, סיימון אמסטל, היהודי האהוב בממלכה(אחרי סטיבן פריי). האיש והjew-fro. היתה לנו תחושה שאחרי העונה האחרונה הוא ירצה לעבור הלאה- הרי למען השם- הוא בילה תכנית שלמה מחופש לארנב וגם מחלפותיו נגזזו. ביל ביילי החמוד מכל כבר עזב ומכל הקפטנים המתחלפים ניתן לציין לטובה רק את פריי (אף שהופעתו שם היתה כ"כ קאמפית). האם נחזור לפורמט עונה 17, בה היה מנחה מתחלף, או שהתכנית נידונה לכליה? יש לשער שבלי מנחה חריף כמותו וכמו מארק לאמאר לא יימצא לה מזור, והיא תרד.
    נותר רק לקוות שסיימון יעשה עליה ויחייה את עד פופ.

    השבמחק
  3. האמת שבבלוג של סטיבי כבר נכתב על הסטיג, אבל לפני שידור הפרק, אז בלי ביקורת...
    ולאן יילך לנו אמסטל? לפחות את לאמאר אפשר לשמוע ברדיו כל הזמן.

    השבמחק