יום חמישי, 7 במאי 2009

נע באוזן 1

מדי פעם, כשחברי הבלוג לא עסוקים באיסוף מוזיקה לאחד מהפודקאסטים האחרים הם יחלקו אתכם את המוזיקה שהם שומעים לאחרונה. הרי מהודרה ראשונה לשנת 2009:


Bat For Lashes-Glass אלבום שני לנטאשה קאהן, יקירת האינדי החדשה מבריטניה שפועלת במרחב המוזיקלי בין קייט בוש, טורי איימוס ופי.ג'יי הארווי. ממלאת יפה את משבצת הכוסית האלטרנטיבית בחיינו, לפחות עד שיצא החדש של ג'ואנה ניוסום.
Neko Case-Fever המלכה הבלתי מעורערת של האינדי האמריקאי וחברת הניו פורנוגרפרז חוזרת בדיסק חדש שמלבד הקטע הסוגר התמוה בן ה31 דקות הוא ממתק אמיתי.
Beirut- La Llorona בתקליט החדש שלו זאק קונדון נטש את מוזיקת הבלקן לטובת תזמורת חתונות מקסיקנית. התוצאה למרבה הפלא די דומה, שזה דווקא דבר טוב. החלק השני והאלקטרוני של התקליט תחת השם Realpeople כבר פחות מוצלח.
The Pains Of Being Pure At Heart -Stay Alive אין דרך קלה יותר אל ליבם של יוצרי הבלוג מאשר להיות להקת שוגייז.
Cymbals Eat Guitars- Some Trees (Merrit Moon). אלבום בכורה לילדי האינדי האמריקאים שנשמעים כמו גרסה פופית יותר של built to spill, מצד אחד זה טוב כמו שזה נשמע, מצד שני זה גם רע כמו שזה נשמע.
John Frusciante-Ah Yom החדש של פרושיאנטה די מזופת באופן כללי עם קטעים ארוכים מדי, הרבה רפרנסס לאלוהים ועוד קאוור מיותר ל song to the siren (אפשר בבקשה להכניס את השיר הזה לרשימת קטעים אסורים לכיסוי או משהו?) אבל גם בדיסק חלש של פרושיאנטה יש קטע או שניים שמזכירים לנו למה אנחנו אוהבים אותו.
Feist+Ben Gibbard-Train Song
Stuart Murdoch-Another Saturday
שני נציגים מהאוסף הכפול והמשובח Dark Was The Night שמאחד את הקרם דלה קרם של האינדי. זה לטובת צדקה כלשהי אז תרגישו קצת יותר רע מהרגיל כשאתם גונבים אותו מהאינטרנט במקום לקנות אותו.
Andrew Bird-Anonanimal המולטי אינסטרומנטליסט והשורק הכי מוכשר במערב התיכון (וגם הguy crush של ספי) חוזר בדיסק חדש שממשיך את הקו שהתחיל בthe mysterious production of eggs ועושה את זה בהצלחה גדולה יותר מאשר armchair apocrypha הקודם שלו.
Junior Boys-Parallel Lines לא ממש ברור לי למה הצמד הקנדי הזה לא הפך לפוסטל סרוויס החדשים, אממה אחרי שני דיסקים שזכו לתשבוחות ביקורתיות ללא הצלחה מסחרית כנראה שזה לא בכוכבים. הדיסק השלישי שלהם הוא יותר "בוגר" עם קטעים ארוכים ומופקים לעילא ועילא, שום דבר שיפרוץ פלייליסט גלגלצי אבל מנה של אלקטרו-פופ אייטיזי חביב עד מאוד.

4 תגובות:

  1. אחשלו, שקול באופן רציני להיות מבקר מוזיקה.
    היה בן שלו החדש!

    יופי של כתיבה, והמוזיקה - מאזינה ברגעים אלו.

    השבמחק
  2. מי מכם הוא הדוניזם ומי עצלנות?

    השבמחק
  3. זה כמו לשאול מי השוקו, מי המנתה, מי המסטיק?

    השבמחק
  4. טוב בסדר בסדר.
    bat for lashes מדהימה,
    תודה על ההיכרות.

    השבמחק