יום רביעי, 22 ביולי 2009

Mad Max

מקס הדרום הוא זכרון עמום. במובן מסוים, מקס הוא נבואה שהגשימה את עצמה. מקס הוא התגלמות כל מה שצ'אנל 4 מייצג כיום- דימויים מהונדסים, דמויות מתוכנתות, שטוחות וצבעוניות על גבול הקרקסי. צ'אנל 4 היה רק בן שלוש, כשהחליטו לברוא את max headroom, לטובת הנחיית תוכנית וידאו-קליפים:

מקס נהיה אייקון אייטיזי במהירות מסחררת. ואחרי שהוביל קמפיין עולמי לקוקה קולה, החליטו לפתח עבור הדמות סדרת טלוויזיה, Max Headroom 20 Minutes Into The Future ששודרה בצ'אנל 4 ובערוץ סינמקס האמריקאי. מקס גם הנחה טוקשואו באותו ערוץ ואף הוציא סינגל:
כשצ'אנל 4 ביקשו לעבור לשידורים דיגיטליים הם גייסו שוב את מקס המקשיש למסע הפרסום:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה