יום שלישי, 17 בנובמבר 2009

מיקסמולדת

ב16 בנובמבר 1979 נפתח קו מטרו מס' 1 בבוקרשט, וגם נולדתי אני. ביקשתי מכמה מחבריי להקדיש לי שיר לכבוד יום הולדתי ה30 והתוצאה היא מיקס מאד אקלקטי וסנטימנטלי עבורי.
01 April March - Laisse Tomber les Filles (בקרוב בגרסת זיקו עזיקרי ולהקתו)
02 דיקלה - שימחתי
03 Todd Rundgren - A Dream Goes On Forever
04 Mahalia Jackson - I'm On My Way
05 Iggy Pop & Francoise Hardy - I'll Be Seeing You
06 Jeane Manson - Avant De Nois Dire Adieu
07 Can - She Brings The Rain
08 Peter Sarstedt - Where Do You Go To My Lovely
09 The Flaming Lips - Do You Realize
10 Belle & Sebastian - Wrong Love (השיר שאני הכי אוהבת לזייף)
11 יהודה לדג'לי - Learning to smile
12 Cat Power - Sea of Love
13 The Big Pink - Too Young to Love
14 Blur - Coffee and TV את השיר הזה אני מקדישה לעצמי, לעוד שנים רבות של בהייה והתענגות
הורידו ZIP

4 תגובות:

  1. מ-ז-ל ט-ו-ב בובה!
    לעוד המון שנים של הדוניזם ועצלנות בסיסית!

    השבמחק
  2. מיקס נהדר, אבל מה זה "Learning to smile"? של מי? של מה?
    זה נשמע לי כמו יהודה לדג'לי, אני צודקת?

    השבמחק