יום ראשון, 15 בנובמבר 2009

איזה מתח

מתנצלים על ההיעדרות הארוכה. בכ"ז, עצלנים.
בינתיים עלו לשידור בITV שתי מיני-סדרות מתח חדשות. האחת, Murderland, בכיכובו של רובי קולטריין, בתפקיד בלש משטרה אירי שפרשת רצח בלתי פתורה חוזרת לרדוף אותו. אין באמת הבדל בין הדמות שהוא מגלם כאן לבין פיץ הפסיכיאטר מסדרת "המפצח" (אף היא מבית ITV): שניהם חריפים, נהנתנים ורודפי צדק, אך ביסודם משהו מסוכסך, רקוב אפילו. Murderland בהכרח תסבול מההשוואה לסדרת המופת, והיא אכן, לא מספיק טובה. אם כי, תמיד תענוג לצפות בתצוגות המשחק המרשימות של קולטריין. לינק ל"המפצח". לינק לMurderland.
סדרה טובה הרבה יותר, שגם לה השוואה מצערת בלתי נמנעת, היא Collision. בלש משטרה (הפעם סקוטי) חוזר לעבוד אחרי ששכל את אשתו בתאונת דרכים. הוא בוחר לחקור דווקא תאונת דרכים קשה שבה כל אחד מחמשת הרכבים מחביא סודות אפלים. מסתבר, שאיכשהו כל הנוסעים באו במגע באותו יום. מזכיר משהו? אולי את הסרט Crash של פול האגיס? אלא שהיוצרים האומללים החלו לעבוד על התסריט לפני עשור, כך שאי אפשר להאשימם בפלגיאט. הסדרה עצמה ראויה למדיי, היא מותחת על אף שלעיתים נדמית קלושה. לצפיה

תגובה 1:

  1. תודה על ההמלצות. הסדרות הבריטיות תמיד יותר טובות מכל השאר. היו עכשיו כמה מיני סדרות מתח בריטיות ביס מעולות. השוטר הטוב ועוד אחת, פשוט תענוג. וכמובן שרובי קולטריין מעולה.

    השבמחק