יום שלישי, 21 באפריל 2009

לאוהבים האוהבים את האביב



הידד, המיקסטייפ הראשון שלנו. ימים משונים הם ימי חודש אפריל, האכזר שבחודשים. אנחנו מקדישים מיקסטייפ זה לאוהבים ולפריחה ולחגים ולחמסין ולאלרגיה לחמור ולציפור.









1 האוהבים את האביב- השלושרים. השיר הוא תרגום חופשי של אחד משיריו של שייקספיר IT WAS A LOVER AND HIS LASS . יורם טהרלב אומר- "ניגשתי לתרגמו כי הוא מזכיר לי את הנופים שבתוכם גדלתי. האביב של אנגליה כמובן אינו האביב של ארץ ישראל, אך האוהבים הצעירים הם אותם אוהבים." אני אומרת - הבו לי צעיר אנגלי, ואולי אוהב את האביב.

Gene Pitney - Somethings Got A Hold Of My Heart 2
Elvis Presley- Suspicious Minds 3 - מה היא לא מאמינה לו? הוא מלך.
Otis Redding - Try A Little Tenderness 4 אחד מסיפורי האהבה היפים בקולנוע, הוא אהבתו הטרגית והחד-צדדית של דאקי לאנדי הג'ינג'ית בסרט "Pretty in Pink". ריקוד החיזור המדהים והפראי לשיר זה, מותיר את אנדי אדישה. פוסטמה.
Tears For Fears- Head Over Heals 5 - איזה power-ballad נפלא ומרגש, שנעשה לו אחד הקליפים הגרועים בהיסטוריה. כיף לבחורה שנפלו שדודים לרגליה וכתבו עליה כזה שיר יפה.
The Animals - I'm in Love Again 6 בלוז מאוהב ושמח.
The Zombies - Care of Cell 44 7 אני סאקרית של הרמוניות, זה גם שיר אהבה.
Love Is All -Turn The Radio Off 8 עכשיו שני שירים שבשם הלהקה מופיע המילה LOVE, איזה עצלנית.
Love - Orange Skies 9
Big Star - Kangaroo 10 גם את השיר הזה הייתי רוצה שייכתבו עליי. יש שם גם cow bell, אולי כלי הנגינה הרומנטי ביותר שקיים.
Sonic Youth - Superstar 11 אם זה היה תלוי בי, השיר הזה היה מופיע בכל מיקסטייפ. וכך יהיה!
Lush - Last Night 12 שיר אהבה מחרמן קצת. אין על שוגייז בחירמון.
The Beach Boys - God Only Knows 13 אני סאקרית של הרמוניות, זה גם שיר אהבה. (ושיר חתונה פוטנציאלי)

הורידו את קובץ הזיפ כאן

פיוף, כמה דביק. המיקס הבא- שירי שברון לב. עליי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה