יום שני, 27 באפריל 2009

Master Lock

שון לוק הוא אחד הקומיקאים האהובים עלינו- כשהוא מופיע בQI, ברור לנו שזו תהיה תכנית מעולה.
הוא בכלל התחיל את הקריירה שלו בתור פועל בנין, ולכן יש לשער שהוא אסף שם די הרבה חומרים, וגם מקרה לא חמור מידי של סרטן עור שגרם לו לנטוש את המקצוע. הוא מספר על זה בתכנית החמודה Room 101 לצפיה.
ומה עושה פועל בנין מובטל? מתחיל להופיע כסטנד-אפיסט כמובן. בנוסף, הוא כתב חומרים לתוכניתו של אהובינו ביל ביילי ?Is It Bill Bailey לצפיה.
בשנת 98 הוא קיבל תכנית רדיו בביביסי 2, 15Minutes of Misery. במרכז התכנית דמות מיזנטרופית חורשת רע, המצותתת לשכניה באמצעות באג, המכונה "The Bugger King", שהותקן בשירותים של בנין שלם בדרום לונדון.
תכנית זו היתה הבסיס לסדרה הבאמת נהדרת, 15Storeys High , ששון לוק כתב יחד עם מארק ננלי ומארק לאמאר (הוא מארק לאמאר מnever mind the buzzcocks, וshooting stars. אגב, בכריסטמס האחרון שודר פרק מיוחד וחדש של shooting stars. איך הזדקנו, יא אללה). שון לוק, מגלם בה את וינס, מציל ציני ושונא-אדם שנאלץ לחלוק את דירתו עם ארול ספירס, נער המלקות האסייתי שלו. במקום מכשיר ההאזנה, הסדרה משולבת בקטעים לא קשורים ולעיתים תמוהים מאד, המתרחשים ברב הקומות בו הם מתגוררים. הסדרה שרדה רק 2 עונות ו12 פרקים והיא נהדרת- צפו!
בשנים האחרונות שון לוק משתתף בתכנית 8out of 10 cats, שעשועון החדשות הסביר של צ'אנל 4, ומנחה תכנית חביבה TV Heaven Telly Hell על נפלאותיה וזוועותיה של הטלוויזיה הבריטית, כפי שנבחרו ע"י קומיקאים מובילים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה