יום רביעי, 22 באפריל 2009

אביבי? אין עונות מעבר בישראל


נילי: רוצה שאני אעבוד על רשימת שירי אהבה שלי ונצרף?
ספי: ‫יאללה אהבה או אביב?
נילי: מזתומרת? אותו דבר לא?
אהבה!
ספי: ‫טוב
‫מה אבל יש לך מספיק למיקסטייפ משלך לא?
נילי: נראה לי
ספי: ‫אז סבבה
נילי: מה סבבה?
נעשה בנפרד?
1:27 PM
ספי: ‫תעשי מיקסטייפ קיץ
אני כותב על בלק בוקס
נילי: עשיתי כבר מיקס טייפ אהבה!
ספי: ‫אהבה קיץ
potato potato

הו חבלי לידה של בלוג, יומיים שאני מנסה לסדר את נגן המדיה המזופת שלנו עד שכבר שכחתי על מה אמור להיות המיקסטייפ שלי. בכל מקרה השרב הנוכחי שב והזכיר לי מה מחכה לנו בחודשים הקרובים אז הריי לכם מיקס קיצי. בניגוד למיקס של נילי שחוצה תקופות ויבשות שלי מכסה בערך שבועיים בווילאמסבורג. כזה צר הוא עולמי התרבותי.

Hello Sunshine -Super Furry Animals .1 שלום שלום, טוב שבאת. הלכת מפה בכלל?
Ease Yourself And Glide-Parsley Sound .2 פעם כשעוד היה עתיד לחברות תקליטים לייבל האלקטרוניקה מו-ווקס החליט להתרחב ולהחתים להקות גם קצת פחות מתבקשות, אם יש להקה שהתואר אוורירי מתאים לה הרי היא לפניכם.
Another Sunny Day-Belle & Sebastian .3 בריטים מצחיקים, גשם? בקיץ? איפה אתם חושבים שאתם?
A Sentence Of Sorts In Kongsvinger-Of Montreal .4 כשלמדתי בפילי הייתה כל שנה חגיגת אביב בקמפוס, בגדול סתם תירוץ לילדים להשתכר בשעות הלימודים. באחת השנים הדיסק הזה היה פסקול השתייה שלנו, סיבה מספיק טובה להוסיף אותו לכאן.

TV On The Radio-Staring At the Sun .5 הדיסק החדש של tvotr הוא אולי הכי קומוניקטיבי שלהם אבל הם לעולם לא יכתבו שיר יותר טוב מזה.

6. Tropical Iceland-The Fiery Furnaces הפיירי פרנסס-בלתי נסבלים לעיתים? לא נכחיש זאת, מבריקים לעיתים? אהממ תלוי את מי מחברי הבלוג שואלים.
Summertime Clothes-Animal Collective .7 ראו הפיירי פרנסס רק החליפו בדעות בין חברי הבלוג. מוקדש לבנות תל-אביב ומלתחתן הלא קיימת ביולי-אוגוסט. (
רק לי המלודיה נורא מזכירה את השיר הזה של אריק איינשטיין?)
Come Saturday-The Pains of Being Pure at Heart .8 יש לי הרגשה שלא יהיו פה הרבה פודקאסטים בלי שוגייז .
Wake In The City-Ikara Colt .9 טוב קצת מתחיל להעיק כל החום הזה לא?
Havana Affair-Red Hot Chili Peppers .10 אולי קפיצה קטנה לחו"ל באדיבות הראמונס.
On The Water-The Walkmen .11
Watercolours Into The Ocean-Destroyer .12 להתפנן קצת על הים?

Clinic-Sunlight Bathes Our Room .13 זוכרים שקליניק חיממו את רדיוהד ואף אחד בסינרמה לא סבל אותם? אולי זה כי הם אשכרה מתלהבים מהשמש.

זיפ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה