יום ראשון, 26 באפריל 2009

I want to dip my balls in it!



הסטייט היא קבוצה בת 11 חברים שקמה באוניברסיטת nyu  בסוף שנות השמונים מתלמידי החוג לדרמה וקולנוע של האוניברסיטה. אחרי שצברו ניסיון בהופעות בקמפוס ובאוף ברודוואי התמזל מזלם וmtv החליטו שנמאס להם להיות רק ערוץ מוזיקה (זוכרים ש mtv היו ערוץ מוזיקה?) . אחת התוכניות הראשונות שעלתה היתה you wrote it you watch it תוכנית מערכונים בהנחיית ג'ון סטיוארט שבה חברי הקבוצה ביצעו מערכונים שנכתבו על ידי קהל הצופים.  רק עונה אחת החזיקה הסדרה מעמד אבל חברי הסטייט קיבלו כתוצאה ממנה תכנית משלהם.  
שלוש עונות החזיקה הסטייט בטלויזיה בעזרת מערכונים פרווקטיבים לעתים ונמוכים לעיתים אחרות (יחסית לניינטיז, היום בערוץ הילדים רואים דברים יותר גרועים) שפנו לקהל שמאס בגנריות של תוכניות מערכונים אמריקאיות כמו saturday night live . לאחר סוף הסדרה המשיכו חברי הקבוצה לעבוד יחד, הופיעו בכמה סרטים, בינהם wet hot american summer המשעשע אבל את רובם קרוב לוודאי שתזהו מרינו911 , סוג של סדרת בת של חברי הסטייט.
ולמה נזכרנו בהם פתאום? כי אחרי שנים של בלאגנים עם זכויות יוצרים עומד סוף סוף לצאת מארז של כל פרקי הסטייט על דיוידי! כן כן דמויות מיתיות כמו האולד פשיונד גאי, לבון ובארי, ולואי האייקוני יגיעו אל ביתכם (או אל הטורנט הקרוב למקום ביתכם) ממש ממש בקרוב. אולי אז נוכל סוף סוף למצוא ביוטיוב קליפ של דאג, אלילנו הנון-קונפורמיסט. כמאמר המשורר i'm ouuttttaaaa here

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה